iNi naMa sAyA

iNi naMa sAyA

Followers

Thursday 5 September 2013

segalanya mengubah aku disini


alhamdulillah bersyukur ke hadrat illahi krna dpt lagi kite bertemu pada tghari ni . alhamdulillah aku bersyukur ke hadratMU ya Allah krna memberi peluang utk aku mnjejakkan kaki ke Universiti . kalau nak tahu dlm adik-beradik aku , aku ank pertama yg mnjejakkan kaki di universiti . aku ank yg kelima . harapan mak dgn abh . alhamdulillah aku dpt mngembirakan mereka berdua . aku tak dpt nk rase bagaimana penat lelah dieorg mndidik aku , mnjaga aku , melayan karenah aku smpai aku berada disini . aku tahu dah byk mereka 'mghabiskan' utk aku . mak..abah... terima kasih utk sume ni . in sha Allah suatu hari nnti aten akn buktikan hasil semua ni . jasa mak ngan abah aten kenang sampai bila2 . tak terbalas mak..abah.. memang harapan aten nk buat mak ngan abah gembira+bahagia bila dpt tgok ank die masuk Universiti . aten sorg la yg bru dpt mnjejakkan ke universiti . aten la ank pertama yg dpt bawak mak n abah masuk ke dalam U . dpt jugak mak ngan abh merase . tpi mmg aten terasa sebak bile fikir mak ngan abh dah abis beribu2 tahun ni utk aten sorg . mmg sgt jahat aten ni klau mensia2kan sume ni . mesti mak ngan abh mengharapkan aku dpt kerja bagus2 kan . in shaa Allah aten buktikan . tak lupa juga terima kasih utk abg fuad yg telah penat drive dri Kuala Rompin ke Tanjung Malim . perjalanan 16 jun aritu mgmbil mase 7 jam . lame kan . kematu bontot aku dduk slm kete . hohooo . perasaan mase tu bercmpur baur . yela pertama kali kot dduk jauh dgn family . aku sorg je dduk paling jauh dlm family ni . mase hari daftar tu sedikit perasaan gmbira,takut,sedih,nervous ohh dan macam2 lagi laa . meh nk upload gmbor japp .
okay ni gmbr mase hari pndftran . terima kasih mak dan abah sbb sudi hntr aten kat sini . iloveyou so so so much !

okay smpai sini dulu yek cite kite . nnti update lagiii ! bye





No comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio