iNi naMa sAyA

iNi naMa sAyA

Followers

Thursday 5 September 2013

nO title


cerita khudpn aku dri drjah 1

SKKK --> SMKR --> SMKRP --> SMKSR --> Kolej Matrikulasi Pahang --> UPSI

okay tdi cite pasal form 6 . mase dlm cuti prtghan tahun tu aku dapat panggilan kedua untuk matrik . mase tu aku cek da malam pkul 12 lebih . aku cek aku dpt matrik pahang . aku mnjerit dalam rumah tu . aku bersyukur ! ya Allah , terima kasih sbb beri aku pluang yg kedua ni . betul la ckp org , hidup ni mesti ade kesabaran sbb peluang yg lain akn mnnti kite . mase tu igt lagi , k.ain nk bertunang . aku cek tu mlm jumaat . mmg rezeki aku laa . mak ngan abh suke sngt . dieorg nk tidur xjadi . hahahha . kesian kan . kejam gile akuu . aku cek 7 hb jun , dftr matrik tu 12 jun . aku xfikir pnjg aku terima je . ari ahad tu ambil barang siap2 kat hostel bwk balik . pastu Rabu tu dftr matrik . berdebar gile wei nk masuk ke khidupan yg lain plak . yg lbih tinggi sikit . dan la aku dduk kat gambang tu 3 hari . hahaha . sbb apa ? sbb nye aku dpt lagi satu rezeki panggilan kedua kemasukan ke IPTA . alhamdulillah aku ditawarkan ke Universiti Pendidikan Sultan Idris dlm bidang diploma sains . aku bersyukur sgt mase tu . aku tepon sume org yg boleh bg pndpt sama ada nak stay matrik or pergi upsi . kbykn ckp pergi je upsi . aku pun rase better diri aku prgi sbb aku xleh nk carry kot dkt matrik . bljr laju , syllabus bnyk kot . aku dgn tekad mngmbil kptusan utk pergi mmbawa diri ke UPSI ! dftr hari rabu , kluar ari sabtu . 3 hari je dpt pnglmn kat situ . hehe . ape2 pun terima kasih utk Kolej Matrikulasi Pahang sbb mmberikan lynn yg baik .

No comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio