iNi naMa sAyA

iNi naMa sAyA

Followers

Thursday 5 September 2013

cerita selepas espiem


hahahha . dah berkurun lame xmenghupdate blog ni kann . uwaaaaaaa . rindu sangat nk update blog . tpi mase xmengizinkn dan faktor kemalasan yang melampaui batas !! okay3 . actually , aku xbgtau korg pun kan result espiem aku . hmmmm , result aku biasa2 jelaaa . dah 6 bulan berlalu kan . utk pngetahuan semua aku xdpt mane2 pun lepas SPM aritu . aku hanya ditawarkan di tingkatan 6 aliran sains . aku sedih :'( mase aku tau tu sbb membe rapat aku yg lain sume dpt matrik . mmg aku terasa sangat . aku menangis sbb menyesal . tpi pepatah mngatakan bhwa sesal dahulu pndptn , sesal kmudian tiada gune . okay mcm tu laa aku . aku ni sbb x kredit subjek BI je . BI aku dpt Donkey wei ! sedih :'( tpi Alhamdulillah aku bersyukur la jgk dpt form 6 tu drpd xdpt smbung mne2 kan . aku dftr msuk form 6 tu 8 mei kalau xsilap . sedih kot . da la kne dduk asrama sbb umah jauh . hahaaa . mngis mase tu sbb first time dduk jauh ngan mak n abah . xdek la jauh mne 20 km je pun . ahaks . gedik die tu melampau ! okay , mse kat asrama tu best sangat sbb ramai kwn . 1 dorm 12 org . mmg best laaa . dpt kwn2 baru semua otak gile2 . hahaha . buat baik same2 , buat jahat pun same2 . tpi sbb keadaan tu masih disekolah mmbuatkan aku xsuke . aku da xnk terikat dgn praturan skolah . klau la form6 tu ade dkt skolah aku yg lme mmg best . tpi ni bkn dkt skolah aku . damn ! da la jauh ngan umah . hehehe . tpi , kat situ jgk la aku bru bljr berdikari . bayangkan lah umur 18 bru bljr nk berdikari . hahahha . ibarat nk mlntur buluh mmg x laa kan . hahaa . okay kite stop smpai sini tau . nk upload gmbr jap .                                                                                                                                                                       
kenangan bersama mereka . bilik sahlah ! rmiss them .
kenangan bersama k.ieda dan masni ! miss them so much !

beginilah kehidupan aku sebelum aku dpt tawaran masuk ke matrikulasi . byk jugak kngn yg aku dpt mase kt form6 tu wlaupun 3 mggu je aku dduk kat situ ! hehhee . kngan itu mmg xdpt dilupakan lah . sayang korg sume .

No comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio