iNi naMa sAyA

iNi naMa sAyA

Followers

Thursday 5 September 2013

UPSI dihatiku

alhamdulillah . harini dah 2 bulan 22 hari aku disini . kesemuanya disini selesa dan kadangkala ade yang kurangnye . biasa lah . mcm mnusia jugak la kan . tiada yang sempurna . alhamdulillah dpt roommate yang baik , satu kpla , die paham aku , aku paham die . kami sehati sejiwa . hahaha . kat sini aku upload gmbo jela yek . xlarat nak bercerita pnjgnye . korg tgok jelaa . hahhaa

ini masjid kampus sultan azlan shah,upsi

ini plak kafe die . kat sini ade 2 kafe , 1 KHAR 1 lagi KUO

haa , ini la bilik aku . cantik kann . hehe . selesa laa . 1 bilik dua org

ini kolej kediaman kampus sultan azlan shah

ini dewan kuliah yg boleh diduduki seramai 200 org

chak !!! ha ni katil aku . hahaha . cntik x kak tonnn 

1 comment:

 
Blog Template by Delicious Design Studio