iNi naMa sAyA

iNi naMa sAyA

Followers

Saturday 8 December 2012

my nephew ( 08.04.12 )

okay . disebabkan aku da lame xupdate blog aku ni , byk cite yg aku xdan nk brkgsi dgn korg tau . yela , slma ni aku sibuk dgn prsiapan exam bagai . kelas tak kire pagi , ptg , siang , malam , hari sabtu ahad abis sume fulllllll . alhamdulillah , skrg aku ade byk mase free yg dah trbuang bgtu sajee . kata org bersusah-susah dahulu , bersenang-senang kemudian . ye dok ? hehe . ha , pnjg melebar kau aku punye muqadimmah tu . okay2 , now balik semula kpd entri kite tu . Alhamdulillah , pada tarikh 8/4/12 jam 8:02 pagi aku telah dikurniakan seorg ank saudara lelaki seberat 3.8 kg . hehe . aku gembira sgt sbb itulah ank sdra aku yg prtama . ank sdra aku ni anak abg aku dgn akk ipar aku laa . montel sgt diee . aku geram dgn die . tp mase die lahir tu aku xdpt tgok die sbb die kne dduk dlm NICU . cian die . die xcukup oksigenn mase die lahir tuuu . aku dpt tgok gmbr jelaa . skrg die dah okay . sihat sprti biasa . die dah 8 bulan da . montel , debab eeeee geramnye aku dgn dia . aku selalu gomo-II die . hehe . pipi die tu mmbuat kan aku gerammm .
oh lupe ! nama die Muhamad Raziq Aniq . sdp x ? hehe . pggil die aniq jee . itu jela cite aku . sekadar berkongsi pada masa yg bosan sebegini ..
ni dieeee
terkangkang die baring ha ! xsenonohh . hehe . i lovee u aniq !

No comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio