iNi naMa sAyA

iNi naMa sAyA

Followers

Thursday 29 November 2012

berkurun lama


pertama sekali , 
aku ingin mengucapkan syukur ke hadrat Illahi 
kerana dgn limpah kurnianya dpt lagi kita bertemu dlm blog yg xsbrapa ni .
almaklum lah , aku ni baru je lepas abis espiyem(SPM) . busy memanjang .
Alhamdulillah , aku bersyukur sgt sbb dapat mghabiskan 21 paper dgn sempurna tanpa ada halangan .
aku berharap kputusan yg bakal keluar nnti akan mmbuatkan masa depan aku cerah .
Ya Allah Ya Tuhan ku , Kau berikanlah masa depan ku cerah dan berguna Ya Allah . amin ~
walaupun org ckp abis spm ni MERDEKA kan , tp hati aku ni risau juga sbb pikirkan kputusan je .
akhir kata aku utk blog aku yg bersawang ni , marilah kita berdoa ,
'ya Allah ya tuhan ku , kau berikanlah kami pemeriksa kertas yang baik hati dan kau lembutkanlah hatinya yaAllah . amin ya rabbalalamin !
kini aku tidak lagi bergelar pelajar sekolah ! :(


yang sudah bebas ,

No comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio