iNi naMa sAyA

iNi naMa sAyA

Followers

Wednesday 25 March 2015

housemate and roomate



housemate selama sem 5 yg awesome !
dan terdapatnya seorg junior yg sangat aku sayangi 
hehee . Najibah kalau baca jangan nangis tau . xmo2 . hehe
sumpah ! aku pasti aku akan rindui semua ni . aku sayang semua :*
malam tu kiteorg amik gambar sama2 . sbnrnya satu rumah 6 org . tp disbbkan 2 org lagi tu tak berapa nk masuk sgt . so kiteorg berempat jela yg rapat . then , aritu pergi luncheon sama2 kat recco cafe . kenyang perut woo . hahaa . makan nombor 1 dan najibah suka pukul lengan aku , cubit sbb dia geram sgt . tp bkn najibah je geram , rmai lagi . aihhh merapu ape ni . okay laa . meh nk up gmbar skit.
najibah yg kakten sayang :)

roshahada,najibah, and syazana my roomate



THAT'S ALL :D

No comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio