iNi naMa sAyA

iNi naMa sAyA

Followers

Thursday 11 September 2014

kisah hati


Alhamdulillah . sekarang aku berada dalam minggu ke-13 . Dalam sedar tak sedar sem 4 kian berakhir . final exam pun kian menghampiri . Hampir setahun belajar tanpa henti . Alhamdulillah cuti pada sem 4 ni agak lama drpd cuti sem 2 dan 3 . aku nk merehatkan minda , memulihkan semangat , menguatkan fizikal dan mental pada cuti sem 4 ini . insyaAllah . banyak benda yg aku lalui spnjg sem 4 ni . gembira , sdih , suka , duka , stress , hati perit ,pedih,berkecai,berderai haa banyak tak terkata noob ! haha . sokay xpe,aku seorg yg boleh dikatakan kental . ye aku mengaku . that's why aku boleh hidup lagi sampai hari ni ! Alhamdulillah . terima kasih yaAllah . orang aku sayang kini milik orang . orang yang aku cinta kini milik si dia . orang yang aku rindu kini bukan milik aku :(

No comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio