iNi naMa sAyA

iNi naMa sAyA

Followers

Thursday 26 January 2012

happy birthday aDik !

okehh , arini befday adik aku .
adik aku yg mne ?
aku ade sorg jela adikk .
adik perempuan aku tu leee .
aku wat surprise kat dia arini .
sampai mngis die tauu , punye laaa trkjutt .
happy sgt tgok die 
okay , kat sini , akak nak ucapkan 
HAPPY BIRTHDAY TO ADIK 
okay , fisrt 
*semoga adik pnjg umur dan dimurahkan rezeki 
*tahun ni adik PMR , akak nk adik buat yg terbaek !
*akak nk adik xyah la couple-II ni , buang mase je dik oii !
okay , akk mmg sllu marah adik kan ?
tp igt tau adik , akk marah adik ade sbb nye tau .
nak suruh adik jd org yg bergunaa . xnak adik mnyesal di kemudian hari :)
yeee , akk syg adik 
adik aku yg baju merah a.k.a adik lg comel dr akak   :)

akak ,



No comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio